ISPOVEST: Idem zajedno sa mužem u teretanu da bih bila zgodna kako sa muza tako i za druge…

Idem zajedno sa mužem u teretanu da bih bila zgodna kako sa muza tako i za druge, povremeno svingujemo a moj muz voli kad smo u grupnjaku da izgledam dominanto sa zgodnim telom, a ponekad vežbamo kući. Nedavno dok sam imala menstruaciju (2.dan) htela sam “malo” vežbati kući na šta se muž bunio i ljutio. Nakon 10ak minuta osetila sam jaku bol u stomaku i kao da je nešto puklo. Pogledala sam u noge i lokva krvi je bila ispod mene.Prepala sam se ali sam pomislila da je to (izvinjavam se na izrazu) krv menstruacije, medjutim nije bila. Muž me odmah odvezao u hitnu, gde su nekon nekih hitnih pregleda utvrdili da imam jako unutrašnje krvarenje i da gubim puno krvi da moram hitno primiti istu.U toj celoj zbrci nisam ni mislila hoće li sve uspeti, nego sam gledala svog muža kako sve radi da mi bude dobro, sva njegova briga i tuga i borba, jer je samo pre 10ak dana izgubio majku, i od svih članova porodice ima samo mene. Na uho mi je rekao “molim te izdrži, jer ako..ne daj Bože, više ni ja ne bih živio”. Jedino što me održalo u životu je ta njegova rečenica. Ljudi obožavam ga!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...