ISPOVEST: Moj glupi muž je napravio profil na fejsbuku pod lažnim imenom…

Moj glupi muž je napravio profil na fejsbuku pod lažnim imenom, na kojem nema nikakvih dešavanja, osim što gleda i lajka samo jednu drolju. Tako bar izgleda na slikama. Valjda je mislio da ja to neću naći al eto ima Boga. Kad sam ga pitala, pravio se da ne zna ništa od toga a ja imala dokaze pa mu laž nije potrajala. I šta sad da ja radim? Da rasturim brak od 9 godina, sa dvoje male djece ili da samo čekam i strijepim kad će me prevariti, jer ovo je, po mom mišljenju, varanje u najavi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...