ISPOVESTI:Oduvijek sam mrzio biologiju jer mi je jednostavno dosadna, ali u četvrtom srednje tj. prije dvije godine to se promjenilo. Dobili smo novu profesoricu koja je toliko je*ozovna da si ju mogao danonoćno gledati bez da čuješ što ti govori jer te njeno tijelo zaokupi više nego predavanje o unutarnjim organima…..

Oduvijek sam mrzio biologiju jer mi je jednostavno dosadna, ali u četvrtom srednje tj. prije dvije godine to se promjenilo. Dobili smo novu profesoricu koja je toliko je*ozovna da si ju mogao danonoćno gledati bez da čuješ što ti govori jer te njeno tijelo zaokupi više nego predavanje o unutarnjim organima. Imala je crnu kosu i bila visoka, vitka, sa istaknutim bokovima, a uvijek je nosila uske helanke i prozirnu majicu. Zvala se Sara i bila je svjesna da svi patimo za njom. Iskreno ja sam najviše i redovno sam maštao o njoj dok kad bi dr**o to bi bilo samo na nju. Nema veze što je udata i starija od mene 15-tak godina, silno sam je želio poje**ti. Jednog dana pred sam kraj školske, mislim da je bio svibanj, njoj se auto pokvarilo, a muž joj je bio na putu tako da je stopirala do škole od koje živi preko 20 KM. Od muških u razredu sam ja jedini taj dan došao autom. Imali smo biologiju, čas je završio i ona me je na hodniku zamolila da je odvezem kući jer je noć. Nisam bio lud da odbijem, a ku**c mi se digao toliko da me je bilo strah da ne primjeti. I uglavom dan je završio i krenuli smo. Meni je pogled više bio na njenim utegnutim nogama i sisama koje su bile ogromne u crvenoj majici koju je nosila nego na volanu. Odjednom mi je rekla da skrenem prema šumi. Nisam pitao zašto i nije me bilo briga nego sam samo poslušao u nadi da će mi se san ostvariti već jednom. Davala mi je upute kuda, kako, gdje da bi na kraju stigli i parkirali se u šumarku nedaleko od ceste, ali nije bilo nikoga. Ja sam se zacrvenio i postajao sve nervozniji, a ona ništa nije govorila već me je gledala sa osmijehom. Za par minuta je konačno progovorila. – Zašto si zbunjen? – pitala me sa ozbiljnim izrazom lica. Oduzeo sam se, ali sam skupio hrabrosti, prestao grickati nokte i okrenuo se prema njoj. – Ja, ovaj.. . – nisam ni dovršio rečenicu, a Sara mi je stavila prst preko usta kao da prestanem pričati. – Sve ja znam, sve je meni jasno. I znaj da će ti se jedinom od tvojih frendova ispuniti želja, ali ne ovdje – opet se nasmijala dok sam ja ključao i od sreće i zaprepaštenosti, ma neopisiv osjećaj. – Nego gdje? – pitao sam sa prestravljenim glasom. – U mojoj kući koja je do ujutru prazna. Sviđa mi se tvoje samopouzdanje zbog čega ćemo ovdje početi. Napaljuje me atmosfera. A i učenik – prešla je na moje sjedalo i opkoračila me. Meni je uzbuđenje naglo poraslo dok sam bio i presretan jer ću jebati profesoricu Saru i to u njenoj kući iako sam se te činjenice i bojao što nisam želio pokazati pred njom. – Trljanje u odjeći me pali. S*x tek kad stignemo – i tog trenutnka mi je počela skakati po ku**u jako brzo i žestoko i strastveno me ljubila svugdje. – I ti mene pališ dugo već – dodao sam i prepustio se. Spustili smo sjedalo, a ona je cijelo vrijeme gore i beozbira na odjeću je povremeno stenjala. Tako je vješto izgledala da nisam mogao da ne kažem. – Jel satovi biologije uključuju i satove jahanja – – Kad imam odgovarajućeg konja zašto ne? – To me nije uvrijedilo nego dodatno n**alilo. Uzeo sam je i bacio lijevo od sebe, a ona je lagano prešla nazad kao i ja. Počeli smo se skidati uz žestoko žvaljenje sa jezikom. Bilo je jasno da do njene kuće nećemo ni stići. Za par sekundi smo oboje bili goli i u žestokom zanosu sam je je**o klasično, ja gore, ona dole, a ona je vrištala.

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...