ISPOVESTI:Jednog prepodneva isla sam do Zemuna da nesto zavrsim. Bilo je leto i prevruce kolko se secam.U to vreme se radio most i u tom delu grada su bile velike guzve pa sam tako u povratku jako dugo cekala autobus jedno sat vremena.Dosao je napokon i jedva smo se nagurali…..

Jednog prepodneva isla sam do Zemuna da nesto zavrsim. Bilo je leto i prevruce kolko se secam.U to vreme se radio most i u tom delu grada su bile velike guzve pa sam tako u povratku jako dugo cekala autobus jedno sat vremena.Dosao je napokon i jedva smo se nagurali.Bila sam toliko nervozna sto zbog cekanja sto zbog guzve i vrucine.Stajali smo u busu ko sardine. Osecala sam kako se lepim za druge ljude i bilo mi je mnogo gadno.Bila sam u jako kratkom sorcu i majci na brtele.U jednom momentu sam osetila nesto na butini al naravno nisam mogla da se mrdnem a pretpostavljala sam da je necija ruka al zbog guzve pa nisam mnogo obracala paznju dok nisam osetila kako se ruka krece po mojoj butini lagano na gore,mrdnula sam se naglo ne bi li taj neko sklonio ruku,nisam bila u mogucnosti da provalim ko je.U tom momentu je sklonio ruku.Nakon minut opet isto,ruka polako ide ka mojoj gu*i,opet se trgnem,medjutim ovaj put je nije sklonio.Mrdala sam se tako al nije odustao,ruka mu je sad bila na gu*i,lagano je gnjecio.Pokusavala sam da se odmaknem al nije bilo sanse.Trljao mi je gu*u neko vreme preko sorca,al kako je bio jako kratak i malo siri vrlo lako je doso rukom do gole gu*e,posto sam imala tange.U tom momentu kolko god sam se mrdala kako bi se sklonio,pi**ica je pocela da mi vla*i od te situacije.Prestala sam da se vrpoljim i umirila se dozvolivsi mu da nastavi. Kako mi je stiskao gu** jednim prstom je dotako pi**icu ja sam se stresla u momentu jer mi je prijalo.Mislim da su mi gacice bile skroz mokre,osetila sam kako mi curi iz pi**e.Sve to je pocelo dodatno da me pali da sam mahinalno istrcila gu*u kako bi mi lakse priso.Primetio je to i stavio mi ruku na pi**icu,trljao je par sekundi a onda zastao i njegove ruke nije vise bilo na meni.Pitala sam se sta se desilo i zasto je prestao sad sam gorela od zelje da nastavi.Kad se nakon minut,dva ispred mojih ociju stvorila ruka s telefonom gde je pisalo “Kako si samo mokra.Je**cu te prstima dok ne svr**s.”Samo sam se malo okrenula kolko je to bilo moguce i videla kraickom oka starijeg coveka od oko 50 god,vlasnika te ruke koja se usudila da se poigra s mojom maloletnom ri*icom od 16 godina u punom autobusu.Al ja sam samo zelela da nastavi.Al se opet nista nije desavalo min,dva kad sam odjednom osetila neku vibraciju na g**i pa lagano ka pi*kici.Vibracija je bila sa njegovog telefona i izludela me je potpuno.Onda je opet sve stalo al na kratko i ruka se vratila,trljao mi je tako pi**icu,ja sam vla*ila sve vise i vise,pomako je ga*ice na stranu i poceo da razmazuje svuda moje sokove tako je dugo dzarao prstima po vreloj pi**i,ja sam pocela da izdizem gu*u sve vise,trljao mi je kl**oris sve brze nisam mogla da izdrzim vise i s**sila sam,zgrcila sam se u momentu i jako skupila noge,r**ica mi je pulsirala a njegova ruka je i dalje bila tu i ubrzo se sjurise dva prsta prsta u klizavu pi*ku.Uvlacio ih je i izvlacio polako,zelala sam brze da me je*e prstima pa sam polako pocela da mesam i da se navlacim na njegovu ruku,zelela sam celu ruku unutra,malo su mi bila 2 prsta al nije bio u mogucnosti iz te poze. Je** me je tako prstima i ubrzo sam opet sv**ila.Prestao je i sklonio ruku a zelela sam jos.Al se nista nije desavalo kad je opet stavio telefon ispred mojih ociju i pisalo je “Stalno pokusavam ovo u busu kad je guzva al mi je sad prvi put uspelo.Hvala ti ku*vice mala.”Bila sam u soku al me je sve to opet napalilo,zaista sam zelela jos,zelela sam da me neko izje** dobro,on,neko drugi,nebitno,samo da osetim k**ac.Da,jesam mala ku**ica zeljna j**anja.I odlucila sam da budem je**na tad.Ispisala sam na svom telefonu “Mala ku**ica zeli nesto vece od prsta”i pokazala mu.Na sta je on napisao “Dobices”.Nakon neke 3 stanice je krenuo da izadje,posla sam i ja.Izasli smo i reko je kako je on taksista i da su mu kola na servisu u blizini i krenuo je a ja za njim kao hipnotisana.Sad sam ga malo bolje pogledala i bio je to jedan dosta star covek,pomalo je neugledno delovao al nije bilo bitno on je za mene u tom momentu predstavljao samo jedan hodajuci ku**c koji prizeljkujem da primim.Ubrzo smo stigli do servisa gde sam sacekala da preuzme auto.Onda je reko upadaj.Sela sam napred i krenuo je.Vozili smo se duze vreme,nisam znala gde idemo,ispitivao me je tako o se**u,sta volim,kako je izgledao moj prvi put i to ga je sve palilo,bio je matori perv**znjak.Zastao je negde malo van grada u nekom sumarku.Krenuo da mi trlja si*e i da govori kako sam prava dr*lja i da ce tako da me izje*e.Na**lila sam se i krenula da trljam p**ku sama sebi.”A?Sta je ku**etino ne mozes da izdrzis?”vikao je i naglo me povuko za kosu.”Sad ce cika da te izje*e da ces pamtiti”nastavio je da vice a onda je sklonio sorc i gacice u stranu i divljacki poceo da mi dr*a p**ku vuceci me za kosu,kako sam se samo nap*lila,svr*ila sam.”Brzo svr**vas dr*ljice”.Izvuko je prste i pokazao mi kako su mokri i dao mi da ih olizem,si*ala sam mu prste,lizala ih. ”Tako je mala.Kao prava kur**ca.Skini se da vidim to mlado meso.”.Za tren sam bila skroz gola.Rasirila sam noge najjace sto sam mogla.Opet je krenuo da mi dr*a p**ku,gurnuo je cetri prsta i tako jako mi je dr*ao…svr****vala sam u mlazevima nekoliko puta.”Odakle ti izlazi sva ta tecnost vise picko mala.Iscedicu te skroz.”Sediste je bilo skroz mokro.A onda de odmako i ja sam krenula ka njemu tj.ka njegovom k**cu rukama kad me je uhvatio jako za ruku i pitao gde sam posla. “Da ti ga pop**im”rekoh.”Oces da pu*is?A?”. “Da,mnogo zelim da ti pu**m,daj mi ga molim te”pocela sa da cvilim od zelje. “Tako te volim kad molis dr*ljetino!!”. Izasao je iz kola i otvorio vrata s moje strane i stao ispred mene mlateci kur**m koji je bio poveci i debeo,odmah sam se uhvatila posla,halapljivo sam krenula da ga gu*am,li*em,a onda je on krenuo da me zestoko je*e u usta da sam jedva dolazila do vazduha a onda sam u jednom momentu osetila da je sv**io,usta su mi bila puna njegove sp**me.”Gutaj kurve**no,znam da volis!” na sta sam ja sve progutala i oblizala mu ceo ku**c.”Uhhh”stenjao je “Na kakvu mladu kur**tinu sam naleteo” Uhvatio me za ruku i naglo izvuko iz kola i okrenuo tako da stomakom budem naslonjena na kola,sago se,rasirio mi noge i poceo da mi lize vrelu pi**u. Kruzio je jezikom pa ga nabio u rup**u,nabijala sam se na njegov jezik,vrtela gu**m i svr**la opet.Ustao je stavio ku**c na moj ulaz i kruzio polako.Toliko sam stenjala i pocela da vicem da ga stavi vec jednom i da zelim da me izjeb*ene. Sve vreme u kolima sam mazila pi*kicu,nije mogao da veruje da mi nije dosta.Odvezo me je kuci,zahvalila sam mu se sto me je tako dobro izje**.Dosla sam kuci istusirala se i legla da odmorim kad mi je stigla poruka od lika s kojim sam bila u kres kombinaciji da dodjem kod njega bice sam kuci.I ja onako vec razvaljena od k***a odem i s njim da se kre**em,ipak se ku**c ne odbija.

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...