ISPOVESTI 18+:Preselila sam se u inostranstvo i živim kod sestre u stan, stan nam je mali. Ponudio se deda koji zivi u istoj zgradi da živim sa njim i da ne moram plaćati kiriju……

Preselila sam se u inostranstvo i živim kod sestre u stan, stan nam je mali. Ponudio se deda koji zivi u istoj zgradi da živim sa njim i da ne moram plaćati kiriju, odmah sam spakovala stvari i otisla kod njega. Došla noć misila sam da ću dobiti drugi krevet morala sam spavati sa njim, i kad sam zaspala osetila sam njegov jezik na vagini, msm lepo mi bilo tako da sam se pravila da spavam, potrajalo je 2h nzm ni sama kako mog’o jezikom tolko dugo…

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...