ISPOVEST- PU*ILA MI JE KAO PRAVA KU*VA

Zavrsili smo srednju skolu, a ja sam jos uvek bio nevin. U nasem odeljenju bila je jedna cura, koja se sa pola odeljenja izjebala, skoro celom popusila. Bila je zgodna riba, brineta sa predivnim ocima, pussycat. Na mene je dosao red. Mislio sam da je maturko vece idealan trenutak da joj nagovestim da je zelim. Negde na sredini slavlja, kad smo svi vec bili pripiti, prisao sam joj i rekao: Sanja hajmo ispred! Nije se dvoumila vec je krenula zamnom. Rekao sam joj otvoreno: Hoces da mi popusis? Usledile su njene reci: Hocu da te osetim duboko u grlu. Na ekskurziji me je videla golog, i svesna je da mi je kurac mnogo debeo, iskreno 16cm je, ali je debeo kao salama. Posto sam ja bio kolima, odvezli smo se na stotinak metara od restorana, i ugasili svetla. Kurac mi je vec bio dignut. Otkopcala mi je pantalone i pocela da pusi, to je bio prvi put da mi neka cura pusi. Pocela je da ga guta celom duzinom, gusila se, mucala, a ja sam bio u raju. Uhvatio sam je za glavu, ii nabijao do jaja. Balavila je kao luda, dok joj nisam izvadio na sekund, uhvatila je dah, i ubrzo opet ostala bez njega. Osecao sam da cu ubrzo da svrsim. Nikada do sada, kada drkam, nisam imao ovakav osecaj. Mislio sam cu izbaciti litar sperme. Nisam ga vadio, i ubrzo poceo da svrsavam duboko u njeno grlo. Pocela je da se davi,

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...