ISPOVEST: Zaljubljen sam u komsinicu koja ima 16 godina…

Zaljubljen sam u komšinicu koja ima 16 godina. Ona je tako divna i mila cura a pored svega toga je i prelijepa. Znam da nemam šanse sa njom ali opet me obuzeo bijes kada sam je vidio kako se ljubi ispred zgrade sa momkom.Uradio sam užasnu stvar i slagao sam njenu majku kako sam je vidio da tog momka oralno zadovoljava u blizini zgrade.Malo je reći da je njena majka poludjela kada je to čula, zabranila joj je da se gleda sa tim momkom i skoro i da ne izlazi iz kuće sem kada mora u školu.Takodje tu djevojku sada ogovara čitav komšiluk zbog moje laži.Čak sam ponudio njenoj majci da joj ćerku vodim i vraćam iz škole zajedno sa mojom djecom da bi bili sigurni da se ona ne gleda sa tim njenim momkom.Ne znam zbog čega ovo radim, imam ženu i djecu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...