Sve je bilo u redu dok nisu kupili ukletu lutku: Tada su u njihovoj kući počele da se dešavaju strašne stvari (FOTO)

Pre nekoliko meseci britanski mediji su pisali o navodno “ukletoj” lutki koju su vlasnici odlučili prodati na eBayu nakon što su se u njihovoj kući počele događati poprilično čudne stvari. Lutku je tada na aukciji za 866 funti kupio Li Stir iz Roterdama u Engleskoj. Ali, to mu nije bila najpametnija odluka. Samo dva dana nakon što je lutka poštom stigla na adresu 30-godišnjeg Lija i njegovih roditelja dogodio se prvi neobičan slučaj. Njegov otac Pol je tog jutra na desnoj podlaktici pronašao neobične, sićušne ogrebotine… – Moj je otac ujutro radio u podrumu, a lutka je tada još uvek bila zapakirana u kutiji. Samo je u jednom trenutku začuo zvuk koraka – prisetio se Li. – Rekao mi je da je to malo neobično. Kasnije toga dana je gledao live-stream naše lutke i mami u nekom trenutku rekao da ga boli ruka. Podigao je rukav i pronašao šest ogrebotina. Meni se čini da su slične ogrebotinama na nozi supruga bivše vlasnice lutke. – Moj otac je vernik. Rekao mi je da nije srećan činjenicom da nam je ta lutka u kući – izjavio je Li za Daily Mail. On sam je, kaže, čuo neobične zvukove, vidio trepereća svetla i razbijene predmete. – Jednom smo samo pričali o lutki i u tom se trenutku na zidu počela njihati slika. Pre nego nam je u kuću stigla lutka, takve se stvari nisu događale – rekao je Li. Bivša vlasnica lutke Debi Merik kaže kako nije iznenađena neobjašnjivim događajima u kući porodice Stir, ali i da joj je drago da je se rešila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Na slici je skriven konj, 9 od 10 ljudi smatra da je preteško..

Na ovoj fotografiji vidimo sasvim običnu četvrt jednog malog grada. No, negdje se na fotografiji nalazi konj. Da, dobro ste pročitali ...